شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ازدواج فوتبالیست مطرح با بازیگر سینما

داغ ترین اخبار اینترنت,ازدواج فوتبالیست مطرح با بازیگر سینما و تلویزیون,ازدواج فوتبالی و سینمایی

 

ازدواج فوتبالیست و بازیگر

 

به گزارش فور یو فان  قرار است به زودی یکی از فوتبالیست های مطرح کشورمان با یکی از بازیگران زن و مشهور سینما و تلویزیون ازدواج کند.

به گزارش فور یو فان به نقل از جام نیوز : این خبر را یک “پیش خبر” حساب کنید. خبر اصلی و رسمی در این رابطه به احتمال زیاد طی یکی دو ماه و نهایتا سه ماه آینده به گوش شما خواهد رسید.

اگر چه در فوتبال اروپا سابقه ازدواج فوتبالیست ها و هنرمندان کم نیست. مانند ازدواج دیوید بکهام با ویکتوریا یا نامزدی پیکه مدافع بارسلونا با شکیرا ، اما تا کنون ندیده و نشنیده ایم که این اتفاق در فوتبال ایران رخ داده باشد.
البته یکی دو سال پیش شایعه ازدواج علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس با الناز شاکردوست منتشر شد اما این خبر به سرعت توسط هر دو نفر تکذیب شد و حتی کار به شکایت از رسانه ای که این خبر را منتشر کرده بود نیز کشید.
اما به زودی و برای اولین بار در تاریخ ایران یک فوتبالیست مطرح که اکنون حدود ۳۱ سال سن دارد و بازیکن تیم ملی هم هست با یک بازیگر جوان سینمای ایران ازدواج خواهد کرد.
به ظاهر آشنایی این دو نفر از چهار سال پیش آغاز شده و دو طرف به دنبال فرصت مناسبی بوده اند تا بتوانند شرایط ازدواج را فراهم کنند.
راستش اگر بخواهیم به اصطلاح کد بدهیم و مثلا حرف اول نام و نام خانوادگی این دو نفر را بنویسیم تشخیصش بسیار آسان خواهد شد و چون هنوز این خبر از طرف آنها به صورت رسمی اعلام نشده ما هم از نام بردن حروف اول اسامی آنها خودداری می کنیم.زیرا این امر می تواند برای ما مشکل ساز باشد!

فقط تا اینجا بدانید که از لحاظ قدی فوتبالیست مورد نظر ما به میزان قابل توجهی از خانم بازیگر بلندتر است. همچنین اختلاف سنی این دو نفر چهار سال است یعنی آقای فوتبالیست چهار سال از خانم بازیگر بزرگتر است!

 

برای اطلاع رسانی از ازدواج این دو نفر می توانید در سایت عضو شوید

 

برای عضـــــویت در سایت فور یو فان ۴ufun.ir کلیک کنید.

همچنین ببینید

مجله «پیپل» جذاب ترین مرد سال را معرفی کرد + عکس

مجله «پیپل» جذاب ترین مرد سال را معرفی کرد + عکس ۴ufun.ir  مجله سرگرمی «پیپل» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *