جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دوئل علی دائی و محسن قهرمانی

دوئل علی دائی و محسن قهرمانی

www.4ufun.ir

http://4ufun.ir/wp-content/uploads/2014/03/btowNirsV37ByuBY.jpg

داور دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که با اخراج بازیکن پرسپولیس و اعلام یک ضربه پنالتی برای زردپوشان اصفهانی به سوژه اول روزهای اخیر فوتبال ایران تبدیل شده بود، از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.……

ب دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته دهم رقابت های لیگ برتر در شرایطی با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید که محسن قهرمانی در دقیقه ۳ این دیدار صحنه مشکوک درگیری دو بازیکن را خطای مدافع پرسپولیس تشخیص داد و میثم حسینی را اخراج و یک ضربه پنالتی به سود سپاهان اعلام کرد.

پس از این بازی انتقادات زیادی از سوی مسئولان باشگاه و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به این قضاوت صورت گرفت و آنها محسن قهرمانی را به عنوان عامل اصلی شکست در این دیدار عنوان کردند.

محسن قهرمانی که پس از این انتقادات سکوت کرده بود، شامگاه دوشنبه روی خط برنامه نود آمد و در همان ابتدای حرف هایش از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد و گفت: باید از هواداران واقعی و خاص پرسپولیس و پیشکسوتان اصیل این باشگاه عذرخواهی کنم. اگر می گویم خاص به این دلیل است که هنوز هم پیام های توهین آمیزی از سوی هواداران پرسپولیس برای من ارسال می شود.

وی با ارائه توضیحاتی از قضاوتی که در آن صحنه مشکوک داشت گفت: من زمانی آن صحنه را دیدم که بازیکن پرسپولیس در حال ضربه زدن با پا به بازیکن سپاهان بود و من به همین خاطر او را اخراج کردم و صحنه های قبل را هم ندیدم.

قهرمانی در مورد ارتباطاتی که با برخی افراد دارد و صحبت هایی که دایی و مسئولان پرسپولیس مطرح کرده اند گفت: برخی عنوان کرده اند که من با آقای مولایی در ارتباط بوده ام اما این ارتباط هیچ ارتباطی به این مسائل ندارد. آقای مولایی از من خواسته بودند که برای حضورش در کلاس مربیگری با آقای جباری که در کمیته آموزش بودم صحبت کنم و از آن سال به بعد ارتباطی با ایشان نداشتم.

از سوی دیگر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین اظهار نظر خود اقدام به افشاگری دیگری کرد و گفت که محسن قهرمانی از طریق یکی از دوستانش یکشنبه شب با او تلفنی صحبت کرده و خواسته است تا ماجرای داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان را ماست مالی کند!

به گزارش خبرنگار مهر، تبعات پنالتی دقیقه سومی که محسن قهرمانی در دیدار سپاهان با پرسپولیس برای زردپوشان اصفهانی از سوی محسن قهرمانی گرفته شد هنوز ادامه دارد و بخش عمده ای از زمان برنامه دوشنبه شب نود را به خود اختصاص داد. ابتدا محسن قهرمانی روی خط برنامه آمد و منکر هرگونه ارتباط پشت پرده شد.

پس از صحبت های این داور، علی دایی روی خط تلفنی آمد و با تاکید بر صحبت هایی که قبلا نیز انجام داده بود گفت: از روزی که اعلام کردم مدارکی از مسائل و اتفاقات پشت پرده دارم، مدارک بیشتری در اختیارم قرار داده اند و اگر این مدارک را رو کنم اوضاع خیلی ها خراب خواهد شد. متاسفانه همه در این ماجرا درگیر هستند و به همین خاطر نمی شود این ماجرا را مطرح کرد.
دایی که از صحبت های محسن قهرمانی ناراحت بود به ماجرای گفتگوی تلفنی اش با وی اشاره کرد و گفت: چطور آقای قهرمانی فراموش کرده که دیروز از طریق یکی از دوستانش در دفتر بیمه با من تماس گرفت و گفت که این ماجرا را ماست مالی کن. من هنوز روی حرف هایم هستم و اعتقاد دارم مدارکی که دارم برای اثبات این ماجرا کفایت می کند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت هایش بازهم تاکید کرد که قهرمانی به سمت حریف غش کرده و از شب قبل به سمت حریف رفته بود. او تاکید کرد که مدارک کافی برای پیگیری این ماجرا را دارد و تا پایان کار را دنبال خواهد کرد.

علی دایی سپس رو قهرمانی گفت: شما آقای کریمی را فرستادی دفتر بیمه من. شما چند خط تلفن داری و فکر می کنی با این شلوغ کاری ها می توانی ماست مالی کنی. از جامعه داوری بپرسید که قهرمانی با کریمی رفیق است یا نه. من توی دفترم نشسته بودم که آقای کریمی آمد دفتر من. قهرمانی زیر همه چیز زده است. مطمئن باشید که همه چیز ثابت خواهد شد.

همچنین ببینید

اس ام اس های ضد پسر تیرماه۹۲ | اس ام اس ضد پسر

اس ام اس های ضد پسر تیرماه۹۲ | اس ام اس ضد پسر   ۴uFuN.iR …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *