جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیسکویی با دعا ، رقص و حجاب +عکس

دیسکویی با دعا و رقص و حجاب +عکس,اسلام آمریکایی در ترکیه,عجایب دیدنی,رقص زنان,دنس زنان با حجاب

 

www.4uFun.ir

 

:::::::::

 

به گزارش فور یو فان به نقل از افکار نیوز ترکیه یکی از عمده کشورهایی است که در آن به شدت ترویج اسلام آمریکایی شدت گرفته است و با تبلیغات گسترده و هدفمند مردم مسلمان این کشور را به سمت و سوهای دلخواه خود می کشانند.

هفته گذشته یک مرکز ضد اخلاقی دیسکو ، در استانبول ِ ترکیه افتتاح شد که در مراسم افتتاحیه آن برنامه هایی تأسف بار برگزار شد!!!

 

 

عکس و بقیه  در ادامه مطلب

 

در ابتدای مراسم افتتاحیه این مرکز فساد و غیر اخلاقی که برخی مسئولین شهر استانبول هم حضور داشتند ، “دعای افتتاح” را خوانده و رسماً به اسلام توهین کرده اند که برای افتتاح یک مرکز فساد با عنوان دیسکو ، دعای افتتاح را بخوانند و از خداوند پیشرفت این مرکز را مسالت نمایند!!!

 

دیسکوی رقص با دعا

 

این برنامه و خواندن دعای افتتاح در ابتدای مراسم افتتاح یک مرکز فساد ، همان اسلام آمریکایی است که متاسفانه در کشور ترکیه به شدت در حال گسترش می باشد و مردم مسلمان ترکیه را به شدت تهدید می کند.

نکته جالب توجه دیگر این مراسم فاسد و غیر اخلاقی ،‌ رقاصی و دنس زنان با حجاب پس از خواندن دعای افتتاح در مقابل چندین هزار نفر بود!

پس از رقاصی زنان با حجاب در مقابل مردان مسلمان ترکیه و مسئولین شهر استانبول یک زن کاملا محجبه مالزیایی پشت تریبون محل مراسم رفته و اقدام به خوانندگی و نوازندگی کرد که بطور علنی ارزشهای اسلامی و حجاب را زیر سوال برده که برای افتتاح یک محل فساد از زنان با حجاب استفاده کرده و ارزشهای اسلامی را به سُخره گرفته اند.

این همان اسلام آمریکایی است که دولت های غربی تلاش می کنند به شدت در کشورهای اسلامی ترویج نمایند که با زیر سوال بردن ارزشهای اسلامی در صدد تبلیغ و گسترش آن هستند.

همچنین ببینید

مجله «پیپل» جذاب ترین مرد سال را معرفی کرد + عکس

مجله «پیپل» جذاب ترین مرد سال را معرفی کرد + عکس ۴ufun.ir  مجله سرگرمی «پیپل» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *