چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های بنیامین و همسر جدیدش

عکس های بنیامین و همسر جدیدش

با همسر جدید بنیامین آشنا شوید! عکس

بنیامین بهادری عکس های جدید از خودش و همسرش منتشر کرده است که برای ما برای شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.

به نظر می رسد پس از شایعات مختلف درمورد ازدواج بنیامین (شایعه ازدواج او با بهاره افشاری) این بار این خواننده محبوب واقعا ازدواج کرده است!

بنیامین در روز عشق ایرانی ( سپندارمذگان) عکسی از خودش را به همراه یک دختر منتشر کرد که خیلی قابل تشخیص نبود چرا که عکس از پشت سر آنها گرفته شده بود اما آنها دست در دست یکدیگر دیده می شدند! (تصویر زیر)

عکس جدید بنیامین

اما روز گذشته بنیامین که بخاطر بازی در فیلم سلام بمبئی که در آن نقش برادر گلزار را بازی می کند, قصد سفر به هند را داشت, عکسی از دخترش بارانا را منتشر کرده که در هواپیما با چهره ای خندان در کنار زنی به نام شایلی دیده می شود!

به هرحال به نظر می رسد که باید به بنیامین بهادری عزیز و دوست داشتنی تبریک گفت!

خانم شایلی و بارانا

بیوگرافی بنیامین بهادری:

بنیامین بهادری (وحید بهادری) خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ درخانواده‌ای مذهبی در تهران متولد شد. از کودکی علاقه بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. ۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد در سن ۱۹ سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه‌ای به مداحی می‌پرداخت و سپس به صورت حرفه‌ای آهنگ سازی را شروع کرد در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگر موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام گلهای رنگین کمان برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگی را بصورت حرفه‌ای آغاز کرد.

 

همچنین ببینید

عکس جالب و دیده نشده از کودکی سیروان خسروی

عکس جالب و دیده نشده از کودکی سیروان خسروی

عکس جالب و دیده نشده از کودکی سیروان خسروی www.4ufun.ir عکس کودکی (سه سالگی) سیروان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *