جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال امروز|فال روز چهار شنبه ۸ آبان ۱۳۹۲

فال امروز|فال روز چهار شنبه ۸ آبان ۱۳۹۲

 

۴uFun.ir

فال امروز|فال روز چهار شنبه 8 آبان 1392

 

فال روزانه متولدین تمامی ماه ها

فروردین:

وقت آن رسیده که مسئولیت را به کس دیگری بدهید.  به خودتان کمی استراحت بدهید و کار متفاوتی انجام بدهید. بگذارید دیگران هم کمی فرمان امور را بدست بگیرند. باید آن ها هم برای جایی که می روید و کارهایی که می کنید نگران شوند. این شرایط جدید بی مسئولیت هم می تواند بامزه باشد.

 

اردیبهشت:

روابط در حال به تعادل رساندن قدرت هستند. اگر بخواهید مسئولیت هایی را قبول کنید ایرادی ندارد، ودلی اگر سلطه جو باشید بازنده خواهید بود.  تعادل خیلی مهم است و برای یک زندگی شاد از اولین عناصر است. حتی اگر اوضاع کمی مغشوش به نظر می آیند، بگذارید که دیگران هم مسئولیت هایی داشته باشند. خوشحال باشید که می توانید هر چیزی که به هم ریخته است را درست کنید.

 

خرداد:

امروز می توانید با انرژی و اشتیاق به تمام تعهداتتان برسید. شاید ببینید که فردی که کمتر از شما است تحت فشار قرار گرفته. این به شما احساس قدرت می دهد. آشوب اطرافتان را سازماندهی کنید و مطمئن شوید که خانه تان برای زندگی کردن آماده است. به عبارت دیگر آن را مرتب و تمیز نگه دارید و به تمام کارهایتان برسید.

 

تیر:

آرزو داشتید که ای کاش زندگیتان پر از تعطیلات یکی پس از دیگری بود. حیف که اینطور نیست! خیلی خوب می شد اگر می توانستید مسئول هیچ چیز نباشید و هرکاری که می خواهید بکنید. بازهم می دانید که زندگی این طور نیست. البته گاهی اوقات لحظات خوش نیز خواهید داشت!

 

مرداد:

درمورد احساساتتان نسبت فردی کمی واضح تر باشید و آنرا بیان کنید. اگر می خواهید که رابطه رمانتیکتان به حداکثر شکوفاییش برسد باید تمام احساستان را به معشوقه تان بگویید. شاید بخواهید به سینما بروید. گاهی اوقات تنها با خودتان بودن می تواند یک حال اساسی به شما بدهد. می خواهید که همه چیز را کنترل کنید، بنابراین بهتر است که از کنترل خودتان شروع کنید.

 

شهریور:

بخشی از همه کس بودن در این دنیا راهی است که می توانید با آن خودتان را دوباره جوان کنید. چشم اندازهای جدیدی برای زندگی پیدا کنید و به دنبال دوستی هایی باشید که شخصیتتان را کامل تر کنند. خواهید فهمید که زیبایی سطح دیگری از عشق و لذت به زندگیتان می آورد. با داشتن این در ذهنتان به ساحل یا کوه بروید. هوای تازه، آفتاب و صداهای آبان ماه حالتان را جا می آورد.

 

مهر:

امروز سعی نکنید هیچ رابطه ای را آغاز کنید.  اگر رازی درمورد کسی می دانید آن را نزد خودتان نگه دارید. به سخن چینی نپردازید. برای اثیر مثبت گذاشتن روی دیگران از اطلاعات سری و رازها استفاده نکنید. فقط خودتان باشید که خیلی به آـن نیاز دارید.

 

آبان:

امروز موهبت اینکه خودتان باشید و درک و به علاوه آن ایمان را خواهید داشت. تمام این ها را از یک دوست خوب یاد می گیرید و این  بهترین هدیه ایست که می توانید از کسی بگیرید. امروز یک مکالمه ی معصومانه ایده های بزرگی را به ذهنتان خواهد آورد. در تمام افرادی که ملاقات می کنید  به دنبال خوبی خواهید بود. امروز اوقات خیلی خوشی خواهید داشت.

 

آذر:

به این شرایط پایان دهید و تعریف ها و احساساتی را ابراز نکنید که پر از شکاف باشند. بدون کوچک کردن خودتان از سیاست استفاده کنید. اگر این نیاز را احساس می  کنید که به دیگران بفهمانید دارند اشتباه می کنند، با شفقت تمام این کار را بکنید. اگر تظاهر کنید که یک مشکل از بین خواهد رفت، این اتفاق نمی افتد. باید زحمت بکشید که و برای آن چاره ای بیندیشید.

 

دی:

بحث کردن درمورد یک مساله دشوار با کسی که  متحجر و سخت است می تواند به یک جنگ تبدیل شود که شما آنرا نمی خواهید. صادق و رک باشید و آماده ی پاسخ دادن به تمام سوالات باشید. اجتناب کردن از جروبحث هایی نظیر این باعث می شود استرس بیشتری پیدا کنید. با شرایط خودتان اطلاعات را مورد بحث قرار دهید.

 

بهمن:

اگر تظاهر کنید که یک مشکل خودش حل می شود هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. این مشکل در پشت افکارتان خودش را مخفی می کند و در آینده استرس بیشتری را برایتان ایجاد می کند. همین الان با مشکلات مواجه شوید و آنها را حل کنید. وقتی درمورد مسایل با دیگران بحث می کنید، جواب نه را قبول نکنید. امروز اولین اولویتتان باید شاد بودن باشد. برای یافتن شادی در زندگی وقت بگذارید. اگر به دنبال آن بگردید پیدا می شود.

 

اسفند:

امروز به سرعت به مسئولیت هایتان برسید. بعد از ایتکه تمام کارها و تعهدات را به اتمام رساندید، می توانید بقیه روز را صرف کارهایی کنید که به آنها علاقه دارید. از آنهایی که الان به شما نیاز دارند غافل نشوید. از وقت های آزادتان استفاده کنید و نیروی تازه ای بگیرید. استراحت کنید و لذت ببرید.

مترجم:امیر امیریان

همچنین ببینید

چگونه درد کمر را از درد کلیه تشخیص دهیم؟

چگونه درد کمر را از درد کلیه تشخیص دهیم؟   ۴UFUN.IR       یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *