پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

فال روزانه|فال روز جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه|فال روز جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲

 

۴uFun.ir

فال روزانه|فال روز جمعه 26 مهر 1392

 

 

فال روزانه متولدین تمامی ماه ها

فروردین:

خیلی مراقب کیف پول و بودجه ی تان باشید. اگر انرژی تان کم شد، بهتر است که غذاهای سبک تر بخورید. این ماه ماه سبزیجات و میوه های خیلی مفید است، تا می توانید استفاده کنید.

 

اردیبهشت:

مشکلاتی که باعث شده اند جو خانه یتان متشنج شود را حل کنید. امروز سرمایه گذاری های بلند مدت انجام دهید و به کارهای معشوقه و خانواده یتان به طور مساوی رسیدگی کنید. شاید متوجه شوید که نسبت به معشوقه یتان به شدت بدبین هستید. این اصلا خوب نیست. سعی کنید بتوانید اعتماد را بیاموزید.

 

خرداد:

امروز هیچ مشکلی درباره ی سلامتیتان وجود ندارد. شاید ببنید که امروز تجارب ارتباطی مهمی به دست می آورید. اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز مصاحبه و یا برنامه هایتان برای شغل جدید را با مشکل مواجه نمی کند. از اتفاقاتی که اطرافتان رخ می دهد استفاده کنید. روی دور خوش شانسی هستید.

 

تیر:

امروز بهتر است ایده هایتان را تغییر دهید. هیچ کس درباره ی کارهایی که می کنید اعتراضی نخواهد کرد. سعی کنید از جروبحث با عزیزانتان اجتناب کنید. احتمالا در جروبحث ها پیروز نخواهید شد. مایعات زیاد بنوشید و خود را گرم نگه دارید. از افراد بیمار دوری کنید تا دچار سرماخوردگی نشوید.مراقب ضعیت روانیتان نیز باشید.

 

مرداد:

نمی خواهید باور کنید که معشوقه یتان دارد به شما خیانت می کند ولی این مساله حقیقت دارد. هم در گذشته هم در زمان حال به شما خیانت کرده و می کند. نباید چشمهایتان را بر روی حقیقت ببندید. تنها دلیل شما برای  ترک نکردنش حس ناامنی شماست. عجیب است، ولی امروز با دوستان قدیمتان ارتباط برقرار کنید شاید کمکتان کنند.

 

شهریور:

امروز استیل اجتماعی خوبی دارید. می خواهید در هر سطحی که ممکن است ارتباطی برقرار کنید. انرژی زیادی دارید و دوستان جدیدی برقرار خواهید کرد. ایده های خیلی خوبی از طرف دوستان دریافت خواهید کرد که می تواند در شروع یک کسب وکار جدید کمکتان کند. به دنبال یک عشق جدید هستید؟ امروز بهترین روز است.

 

مهر:

امروز شاید متوجه شوید که کنار آمدن با افراد مختلف برایتان آسان تر است. دشمنانتان به زودی تبدیل به دوستانتان می شوند. جروبحث های قدیمی را کنار بگذارید و آنها را تبدیل به دوستانتان کنید. امروز میانه رو و صرفه جو باشید. با استفاده از کمی تکنیک صرفه جویی می توانید تا آخر ماه دوام بیاورید. ولخرج نباشید و پول هایتان را پس انداز کنید.

 

آبان:

امروز خیلی سرگرم کننده خواهد بود. امروز اولین روز تمرین  ریاضتتان است. کمی پول اضافی در جیبتان بگذارید شاید برای بنزین نیاز به پول پیدا کنید. اگر دغدغه های فوری دارید ممکن است در برآورده کردن آن ها به مشکل بر بخورید. نگران نباشید، اوضاع بهتر خواهد شد.

 

آذر:

امروز لبخند را بر لب های معشوقه یتان بنشانید. تا می توانید با خانواده و فرزندانتان بخندید و با لبخند به سمت محل کار بروید. هیچ دلیلی وجود ندارد که امروز ناراحت باشید. در حال نزدیک شدن به زمستان هستیم ولی امروز روز فوق العادهای خواهد بود.

 

دی:

برای کمک به دیگران خوبی، روحیه ی بالا و اشتیاقتان را با دیگران تقسیم کنید. امروز انرژی بسیار زیادی دارید و این بسیار جذاب است. امروز بهتر زندگی کنید. اگرچه نیاز دارید که با دیگران باشید، ولی کارهایتان را به تنهایی انجام دهید. برای تمام کردن کارهای ویژه یتان به این نیاز دارید که تنها کار کنید.

 

بهمن:

آیا امروز احساس خجالت می کنید؟ بیاد به اطرافیانتان بگویید که به زمانی برای تنها بودن نیاز دارید. فقط به اتاقتان در اداره بروید و در را ببندید. خوب است که کمی تنها باشید. امروز به همه چیز بخندید. وقتی می خندید همه ی اوضاع برایتان ساده تر به نظر می رسد. با رویای آنچه فکر میکنید اتفاق می افتد زندگی نکنید، فقط با جریان حرکت کنید.

 

اسفند:

امروز با انرژی طبیعت خودتان را تنظیم کنید. بدانید که اگر ساده بگیرید همه چیز خیلی بهتر و سرگرم کننده تر خواهد بود. اگر مجبورید خانه را تمیز کنید و زمین را طی بکشید، انرا با باز یکردن انجام دهید. برای خودتان زمان بگیرید و ببینید چقدر سریع کارها را انجام می دهید. ولی مراقب باشید کارها را به خوبی تمام کنید. امروز می توانید همه چیز را تمام کنید. در پایان به همه چیز توجه کنید. شادیتان بیشتر خواهد شد.

 

همچنین ببینید

چگونه درد کمر را از درد کلیه تشخیص دهیم؟

چگونه درد کمر را از درد کلیه تشخیص دهیم؟   ۴UFUN.IR       یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *