چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

فال روزانه|فال روز سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه|فال روز سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲

 

۴uFun.ir

فال روزانه|فال روز سه شنبه 23 مهر 1392

 

 

فال روزانه متولدین تمامی ماه ها

 

 

 

 

فال روزانه

 

 

فروردین:

از این حالت ثابت بیرون بیایید. مجبور نیستید همیشه کارهای روزمره ی ثابتی را انجام دهید. اگر انرژی زیادی امروز دارید، وحتما هم همین طور است، کارها و حقه های جدیدی یاد بگیرید. هر کجا که می روند دنبالشان بروید. فقط متفاوت باشید. از یک گوشه متفاوت از خیایبان رد شوید، در یک پارکینگ جدید پارک کنید و در یک رستوران جدید ناهار بخورید.

 

اردیبهشت:

امروز در روحتان انرژی بسیاری وجود دارد. امروز اصلا عقب نمی مانید. خیلی سریع حرکت می کنید و بسیار جلو می افتید. اگر خیلی سریع کار می کنید، کمی سرعت آن را کاهش دهید و اینکه کجا می روید و دلیل کارهایتان را ارزیابی کنید. امشب یک دوست خوب را دعوت کنید و با هم فوتبال ببینید.

 

خرداد:

امروز همه می خواهند که که از شما جلو بزنند. اگر به کوهنوردی روفته اید، برای خانواده تان یک مسیر راحت پیدا کنید. سعی کنید خیلی جلو نزنید و آنها را پشت سر جا نگذارید. این باعث پیش آمدن بحث با معشوقه تان می شود. انرژی در زندگی است که تفوت میان موفقیت و شکست را تعیین می کنید. سطح انرژیتان را جدی بگیرید ولی محتاط باشید.

 

تیر:

امروز خانواده و همکاران از شما رهبری می خواهند. انرژی امروزتان یعنی تفاوت میان میان تمام کردن کارها و یا به تعویق انداختنشان. اگر از مهارت های مدیریت زمان استفاده کنید، می توانید از زمانتان بهتر استفاده کنید، در موعد مقرر یک کار را انجام داده و به کاری دیگر بپردازید. شب هم درکارهای خانه حتما کمک کنید.

 

مرداد:

امروز وقتی در رابطه با مسایل با معشوقه تان بحث میکنید با سیاست باشید. خرد بسیار زیادی دارید و درمورد روابط انسانی خیلی می دانید. به بحث های طوفانی وارد نشوید و هرطور که شده از روابط پرنزاع دوری کنید. امروز روز خوبی برای اینست که دوباره درمورد دوستانتان فکر کنید. دلشان برایتان تنگ شده.

 

شهریور:

تمام صورت حساب هایتان را به موقع پرداخت کنید. خانواده تان را مطمئن کنید که همه چیز مرتب است و کنترل اوضاع را بدست دارید. امور مالی، میز کار و کارهایتان را سازماندهی کنید. خواهید دید که اگر امروزاین کارها را انجام دهید در بلند مدت رفاه بیشتری کسب خواهید کرد.

 

مهر:

امروز خیلی مراقب باشید. ممکن است در محل کار قربانی حسادت ها، جرو بحث با دوستان و رقابت شوید. جو اطرافتان خیلی پرآشوب است. شاید بخواهید که اگر در اداره یا خانه اید فقط در اتاق خودتان بمانید و به مراقبه بپردازید. امروز می توانید با صحبت کردن وابستگی های خانواد گی را قوی تر کنید.

 

آبان:

اگر دیدید که همکارانتان کمی سختگیر شده اند و آزارتان می دهند، سعی کنید با آنها بی ادبانه رفتار نکنید. واقعا دلشان نمی خواهد که اذیتتان کنند، و اگر بی خیالشان شوید این سرایط هم خواهد گذشت. امروز احساستان نسبت به معشوقه تان یا خیلی گرم و یا خیلی سرد خواهد بود. بهتر است مهربان باشید و اصلا زورگو و بدخلق نباشید.

 

آذر:

با معشوقه تان درمورد اینکه پولها کجا رفته اند و چه شده اند سوال پیش می آید. جواب سوالتان پیش اوست و حتما قانعتان می کند. به هرحال امروز اگر دوستانتان تقاشای قرض از شما کردند بهتر است که اینکار را نکنید. همچنین باید از گرفتن قرض از آنها هم اجتناب کنید. در گرفتن و دادن قرض به دیگران هیچ منفعتی به شما نمی رسد.

 

دی:

اگر دیدید که دوستی ها و روابطی دارید که برایتان آسیب احساسی دارند، باید از شرشان خلاص شوید. همیشه خداحافظی کردن با دوستان سخت است، ولی آنها دوست واقعی شما نیستند و باید بگذارید که از زندگیتان بروند. امروز برای پیاده روی بعد از ناهار فوق العاده است. هرچند هوا کمی سرد یا طوفانی است ولی برایتان پیاده روی قوت بخش خواهد بود.

 

بهمن:

امروز شاید معشوقه تان به شما حمایت مالی برساند. این خیلی خوب است و مجبورید که اکنون شرایط اقتصادیتان را یک تکان بدهید. امروز تمام احساستان را برای یک نفر خرج کنید تا به نتیجه آن برسید.

 

اسفند:

شما یک دوست  عالی هستید. می توانید از روابط دارای احترام زیاد در زندگی کاری و شخصیتان منفعت زیادی کسب کنید. امروز در محل کار شبکه ای از افراد با تفکر یکسان دارید. برای پیشرفت کارتان از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. امروز با بچه ها بااحترام رفتار کنید. آنها رفتار شما را به یاد خواهند داشت و درسالهای آینده جواب رفتارتان را خواهند داد.

 

منبع:زیگیل

همچنین ببینید

چگونه درد کمر را از درد کلیه تشخیص دهیم؟

چگونه درد کمر را از درد کلیه تشخیص دهیم؟   ۴UFUN.IR       یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *