پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فال روزانه|فال روز شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه|فال روز شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲

 

۴uFun.ir

فال روزانه|فال روز شنبه 20 مهر 1392

 

 

 

فال روزانه|فال روز شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲

 

فروردین:

هر کسی به پول بیشتر در زندگی نیاز دارد و شما نیز از این قاعده استثنا نیستید. با داشتن یک شغل دوم، تبدیل کردن سرگرمی هایتان به ایده های پول ساز و یا هرکار دیگری که می توانید پول بیشتری را به زندگیتان جذب کنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که پول بیشتری به دست بیاورید، اما اگر سعی نکنید هم موفق نخواهیدشد.

اردیبهشت:

امروز دلاوری زیادی در شما دیده می شود. به آنهایی که دوستشان دارید نزدیک تر شوید. یک عشق قدیمی را پیدا کنید و از او بخواهید که شما را ببخشد. دلتان برای او تنگ شده است و باید قبل از این که دیر شود او را پیدا کنید. اگز تلاش کنید هیچ چیز دیر نخواهد شد.

خرداد:

امروز امور مالی خیلی خوب نیستند. حس ششمتان به شما می گوید که  خیلی خرج نکنید و همه چیز را بودجه بندی کنید. از آنجایی که همیشه ورزش می کنید و غذاهای سالم می خورید سلامتیتان خیلی خوب است. البته ممکن است امروز با خواهرتان رابطه ی خیلی خوبی نداشته باشید. سخت نگیرید! نیازی به این ندارید که در زندگی او دخالت کنید.

تیر:

دوستی هایتان خیلی عالی پیش می روند و امروز دلیل آن را خواهید فهمید. می توانید از مجموعه دوستان و شبکه هایی که در اطرافتان دارید فواید زیادی کسب کنید. ایمان داشته باشید که می توانید آنچه که لازم است را در زمان معین خودش تمام کنید. امروز یک نوشابه سرد بنوشید و استراحت کنید.

مرداد:

امروز ممکن است که در زندگی عشقیتان حمایت مادی دریافت کنید. موقعیت خیلی خوبی خواهید داشت تا شرایط مالیتان را بهبود ببخشید.  امروز در تمام تلاش هایتان عشق و محبت وارد کنید تا به نتایج خوبی برسید. با همکاران و مدیران و اطرافیانتان سازگاری داشته باشید تا از مشکلات و موانع به دور باشید. امروز هیچ بلیطی تهیه نکنید.

شهریور:

کسی را دوست داشته تا در زندگیتان ثبات و امنیت پیدا کنید. اگر در خوابیدن مشکل پیدا کردید، قبل از خواب غذاهای سنگین و پرچرب نخورید. سعی کنید امروز با خانواده تان خلق و خوی ثابت داشته باشید و بین خرج کردن ها و پس اندازتان تصمیمات درستی بگیرید. امروز اصلا ریسک نکنید.

مهر:

امروز واقعا باید مراقب باشید که غیرمعقول خرج نکنید. برای داشتن آینده ای پرپول کمی پول سرمایه گذاری کنید. سلامت جسمتان را در بالاترین حالت ممکن حفظ کنید. برای حفظ تعادل بدنتان بهتر است که فیبر بیشتری مصرف کنید. خودتان را کنترل کنید، غیبت و خاله زنک بازی نکنید و بی موقع حرف نزنید.

آبان:

منعطف باشید و از ایده های ثابتی که دارید دوری کنید.  بهتر است که در روابط و امور مالی محتاط باشید تا بقیه زندگیتان در امنیت باشد. با هیچ کس به نزاع و کشمکش نپردازید. به همه عشق بورزید. اول دوست باشید و سپس به دنبال یک رابطه باشید. امروز به دنبال یک اتفاق تازه در سر راهتان باشید.

آذر:

امروز تخصص شما سازمان دادن است. البته بعضی وقتها مجبور هستید که همه چیز را به هم بریزید. البته اگر بیش ازحد همه چیز را به هم بریزید در پیدا کردن اسناد و مدارکتان به مشکل برمی خورید. در انجام دادن کارهای سازماندهی و مرتب کردن همه چیز در خانه و محل کار راه های جدیدی پیدا کنید. امروز به دنبال اتفاقی تازه در زندگیتان باشید.

دی:

شاید امروز تمام کردن کارها برایتان سخت باشد. نیاز به این دارید که عادت های کاریتان را کمی تغییر دهید. اگر امروز کمی عادات روزمره تان را تغییر دهید، برای عادات بلندمدتتان هم راه حل بهتری خواهید یافت. جزییات کارهایتان را با سادگی انجام دهید، اما بدانید که باید تغییرپذیر و منعطف باشید. یک کودک ممکن است که امروز به شما یک توصیه خیلی عالی کند.

بهمن:

امروز برای برنامه ریزی و سازمان دهی روز ایده آلی است. در عادات روزمره تان تغییراتی ایجاد کنید و فردا آنرا به اجرا درآورید. اگر هدف واقعی زندگیتان را از نو کشف کرده اید خیلی خوش به حالتان شده است. این تفکر می تواند که روحتان را قدرتمند کند. تغییرات منجر به موفقیت خواهند شد. در زندگیتان تغییراتی ایجاد کنید.

اسفند:

به سمت امروز شیرجه بزنید و ببینید که چه اتفاقی میفتد. شاید فرد جدیدی را ملاقات کنید که تبدیل به یک دوست خیلی خوب برایتان می شود. شاید بتوانید در سوپرمارکت یک دوست جدید پیدا کنید. داستان امروزتان همین است. چه کسی می داند، همسایه تان ممکن است تبدیل به کسی شود که خیلی برایش اهمیت قائل خواهید شد.

همچنین ببینید

فال امروز|فال روز چهار شنبه ۸ آبان ۱۳۹۲

فال امروز|فال روز چهار شنبه ۸ آبان ۱۳۹۲   ۴uFun.ir   فال روزانه متولدین تمامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *