پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فال روزانه|فال روز چهار شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه|فال روز چهار شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲

 

۴uFun.ir

فال روزانه|فال روز چهار شنبه 24 مهر 1392

 

 

فال روزانه متولدین تمامی ماه ها

 

 

فروردین:

امروز به هیچ کس اجازه ندهید که از شما استفاده کند. برای حفظ شادیتان رابطه ی خصوصیتان با معشوقه تان را حفظ کنید. اگر سرما خورده اید، خانه بمانید و قرص ویتامین ث و چای بخورید. اگر درمورد بیمار بودنتان از شما پرسیدند، مواطب باشید روبه رویشان عطسه نکنید. با خودتان مهربان باشید.

 

اردیبهشت:

امروز مراقب سلامتیتان باشید. طوری هستید که هر سال همان بیماری را میگیرید و این اصلا خوب نیست. اگر به خاطر بیماریتان و کمبود در روابط ناامید شده اید و از شغلتان خسته شده اید، درمورد اینکه کی هستید و چه میکنید بیشتر فکر کنید. دوراندیش باشید و به هدفذ های بزرگتان بیندیشید. دلتان برای یک فرد عزیز تنگ شده است. مجبورید که همینطوری با دلتنگیتان زندگی کنید.

 

خرداد:

احساسات بالا و یک اتفاق خیلی عالی امروز به سراغتان می آید. باید صبور و با محبت باشید ولی محافظه کار هم بمانید. ثابت قدمی هم راموش نشود. امروز مشکلات اقتصادیتان حل می شود. انگار که کسی همه چیز را جادو کرده و تمام مشکلات مالیتان را در یک روز محو کرده است. زیرک باشید و از موقعیت استفاده کنید و شانستان را بربایید.

 

تیر:

امروز مشکلی خواهید داشت که به شما کمک می کند بین توانایی ها و ناتوانی هایتان تمایز قایل شوید. در افراد رقابت جو به دنبال توصیه های ارزشمندشان باشید. اگر امروز با همسرتان مشکل ارتباطی دارید، باید به درون خودتان نگاهی بیندازید. امروز نگذارید در محل کار کسی پا روی پایتان بگذارد. تمام کارهایتان را تمام کنید.

 

مرداد:

کمبود انعطاف پذیری و تغییرپذیری در کارتان باعث می شود در کارتان به مشکل برخورید. خیلی سخت نگیرید و از بی ادبی و استهزا دوری کنید. مراقب سلامتیتان باشید و شیرینی نخورید. صبوری نشان دهید و با معشوقه تان حرف بزنید. در هر شرایطی که هستید با معشوقه تان شاد باشید. باید از همه چیز بهترین استفاده را ببرید و درواقع راهی بیابید که شادتر باشید.

 

شهریور:

نزاع بین شما و دوستانتان باعث می شود که مضطرب شوید. مساله علاقه و همچنین حسادتی است که به پرستیژتان دارند. از یک مشاور حرفه ای درمورد مسایل شغلی و سوالات کاری کمک بگیرید. امروز درمورد مسایل حقوقی محافظت خواهید شد. خودتان را سعی کنید بهتر بشناسید و از اهدافتان منحرف نشوید.

 

مهر:

سعی کنید حرف های بی ارزش و بی رحمانه ای که دیگران به شما می زنند ناراحتتان نکند. امروز روزی عالی برای زوج هاست و شما هم باید با معشوقه تان تا می توانید شاد باشید.

 

آبان:

امروز رابطه ی رمانتیکتان ایده آل است. ستارگان امروز به شما توجه و موهبت فراوانی می دهند. تعادل و مهربانی جدیدی وارد رابطه هایتان کنید.راهی بیابید که بدون خرج کردن پول زیاد شاد باشید. گول ظاهر غذاهای بی مصرف و بی فایده را نخورید. اینجور غذاها اصلا برای سیستم گوارشیتان خوب نیستند.

 

آذر:

امروز جذابیت خود را تمرین دهید و بهتر کنید. در اداره بیش از حد کار نکنید وهمه چیز را در حد تعادل نگه دارید. سعی کنید بیشتر بخوابید. چهار ساعت خواب شبانه نمی تواند ضامن سلامتیتان برای بلندمدت باشد. وقتتان را صرف خانواده تان کنید و با آنها بااحترام رفتار کنید. امشب قبل از خواب کمی قدم بزنید. آرام باشید و شب را خوب بخوابید.

 

دی:

اگر امروز موقعیت هایی که سر راهتان سبز می شود را به چنگ آورید به موفقیت های فراوانی کسب خواهید کرد. بااین حال امروز با هیچ بنگاهی معامله نکنید. شاید امروز بخواهید که برای آنهایی که با آنها کار می کنید جذاب باشید. مراقب باشید بیش از حد توانتان وظیفه قبول نکنید. اگر فشار زیادی رویتان است وظایف و پروژه ها را رد کنید.

 

بهمن:

امروز اگر شکیبا باشید می توانید بر مشکلات غلبه کنید. امروز عادت های بدتان را بشناسید و یک برای همیشه آنها را کنار بگذارید. اگر به سیگار کشیدن ادامه بدهید فرزندانتان با شما بدخلقی خواهند کرد. آنها همچنین تشویقتان می کنند که ورزش کنید و آنها را به پیاده روی ببرید.

 

اسفند:

امروز در انجام دادن کارهای روزمره تان خیلی سختی و مشکلات دارید. نگران حفظ آرامش خانواده بودن خیلی مهم است. مذاکره کنید. امروز بچه هایتان درخواست کمی آزادی می کنند. آنرا به آنها بدهید.

 

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

مترجم: امیر امیریان

همچنین ببینید

چگونه درد کمر را از درد کلیه تشخیص دهیم؟

چگونه درد کمر را از درد کلیه تشخیص دهیم؟   ۴UFUN.IR       یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *