پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرهاد مجیدی به بازی دربی می رسد

فرهاد مجیدی به بازی دربی می رسد

 

www.4uFun.ir

جوانی فرهاد مجیدی

 

فور یو فان به نقل از خبرگزاری مهر: « معاون پزشکی باشگاه استقلال با اشاره به مصدومیت کاپیتان این تیم در دیدار مقابل راه‌آهن سورینت گفت: فردا از مجیدی تست خواهیم گرفت ولی باید عنوان کنم تحت هر شرایطی او را به دربی می‌رسانیم.

دکتر امین نوروزی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت فرهاد مجیدی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: فرهاد مجیدی در دیدار مقابل راه‌آهن سورینت آسیب دید و از او عکس‌برداری هم کردیم تا میزان مصدمیت وی مشخص شود البته خیلی وضعیت وی حاد نیست و بعد از تست‌هایی که انجام خواهیم داد زمان بازگشت وی را مشخص می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مجیدی به دیدار دربی می‌رسد ، گفت: ما فردا از مجیدی تست می‌گیریم تا مشخص شود چه میزان آسیب دیدگی دارد. ممکن است وی در مقابل استقلال صنعتی به میدان نرود ولی به طور حتم مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد. بنابراین هواداران نگران حضور مجیدی در دربی نباشند.
معاون پزشکی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت آندو تیموریان و فردین عابدینی اظهار کرد: مصدومیت آندو برطرف شده و در اختیار کادر فنی قرار گرفته است. تیموریان تنها باید از نظر جسمانی تقویت شود. عابدینی هم مصدومیت خاصی ندارد و بعد از تست‌هایی که گرفتیم مشخص شد که او می‌تواند از امروز در تمرینات حاضر شود.
دکتر نوروزی در پایان گفت: خوشبختانه بازیکن مصدومی نداریم و تمامی بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند ».

ضمناً فرهاد مجیدی با دریافت کارت زرد در بازی با راه آهن دو کارته شد و در صورتی که در بازی با استقلال صنعتی بازی کند و کارت بگیرد ، از بازی دربی باز خواهد ماند.

با این حال بهتر است در بازی ماقبل دربی بازی نکند!

همچنین ببینید

مجله «پیپل» جذاب ترین مرد سال را معرفی کرد + عکس

مجله «پیپل» جذاب ترین مرد سال را معرفی کرد + عکس ۴ufun.ir  مجله سرگرمی «پیپل» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *