شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های متفاوت از نیوشا ضیغمی با لباس پر دار

عکس های متفاوت از نیوشا ضیغمی با لباس پر دار

 

www.4uFun.ir

http://4ufun.ir/wp-content/uploads/2014/03/btowGE53cOAIMRJU.jpg

 

 

در مراسم افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی که در خیابان پاسداران تهران برگزار شد، چهره های هنری و رسانه ای حضور داشتند که از میان آن ها می توان به محمدرضا شریفی نیا، سید علی ضیاء، آنا نعمتی، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و… اشاره کرد….

نیوشا ضیغمی در مورد علت افتتاح این کلینیک زیبایی می گوید:«من پیش از این، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم که متاسفانه به دلیل بی درایتی و عدم مسولیت پذیری پزشکی که در این کلینیک با ما همکاری داشت، ترجیح دادم این مرکز را تعطیل کنم. از این پزشک هم در مراجع قانونی طرح شکایت کردم و هنوز هم پیگیر شکایتم هستم!

در هر صورت به دلایل اتفاقاتی که افتاد آن مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه ای که در این میان ایجاد شد، تصمیم گرفتم کلینیک جدیدی را راه اندازی کنم.» وی ادامه می دهد:«فکر می کنم سلامت پوست، مو و بدن در کنار زیبایی مساله مهمی است که باید به آن توجه داشت. ما در این کلینیک بیشتر به مسائل مربوط به سلامت پوست، مو و بدن می پردازیم و همه کارها زیر نظر پزشک متخصص انجام می شود».!

بازیگر اخراجی ها در پایان می گوید: « متاسفانه برخی موارد بوده که از اسم من برای تبلیغات موسسات و کلینیک های مختلف استفاده شده که هیچ کدام از آن ها مورد تایید من نبوده و کلینیک ما در هیچ یک از شهرهای کشور شعبه ای ندارد…

عکس های زیبا داغ نیوشا ضیغمی

 

عکس های نیوشا ضیغمی

 

عکس هایی از تیپ عجیب نیوشا ضیغمی با لباس پردار

عکس های نیوشا ضیغمی

عکس جدید و خوشگل نیوشا ضیغمی

 عکس های جدید نیوشا ضیغمی

عکس جدید و خوشگل نیوشا ضیغمی

 عکس های نیوشا ضیغمی

همچنین ببینید

عکس جدید بهنوش بختیاری وبرادرزاده اش در دفتر کارش

عکس جدید بهنوش بختیاری و برادرزاده اش در دفتر کارش

عکس جدید بهنوش بختیاری و برادرزاده اش در دفتر کارش www.4ufun.ir بقیه عکس جدید بهنوش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *